(ingen rubrik)

Jag har först idag märkt att studiebidrag varken för september eller oktober månad nått mitt konto. Hur ouppmärksam får man bli? Inte heller har jag fått den CSN-ansökan jag skrev om för en dryg månad sedan godkänd. Skjut på det, gör det bara... Nej, snälla, skjut mig! Jag kan inte ens komma över ett simpelt, mentalt hinder utan att skapa två nya på vägen. När jag vill tro att något skall lösa sig, visar det sig att jag rör om i smeten desto mer. (Jag behöver inte ens tro det, och att röra är helt fel ordval. Jag rör/gör ingenting och där ligger problemet. Smeten har stelnat.)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Din blogg är beroendeframkallande! Så snälla, skriv!

2007-11-14 @ 19:41:51
Postat av: Tinka

vi verkar ha fastnat i samma förstelnade smet, hur kommer man upp ur den är frågan jag inte tycks få svar på...

2007-11-16 @ 13:32:36
URL: http://tinka.blogg.se

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0