Pimp Juice har nått Sverige

image234

Nu är den här. Pimp Juice har nått Sverige. Gissa vem som hädanefter kommer bli storkonsument av energidryck. Att den är vad den utger sig för att vara; en förbättrad sådan är fantastiskt taurinet till trots (hu!). Tack, tack, tack.

"PimpJuice är en hälsosam, ickekolsyrad energidryck med en härlig smak av tropiska bär och en läcker färg med neon grön lyster, medans dess 10% innehåll av äppeljuice tillför en naturlig sötma till smaken.
Genom att tillgodose 100% av kroppens dagliga behov av vitamin C, B2, B3, B5, B6 och B12, verkar Pimpjuice för att öka konsumentens energiförråd. Därtill innehåller PimpJuice Taurin, en villkorligt essentiell aminosyra för optimal mental och fysisk prestationsförmåga. PimpJuice tillgodoser sin boost delvis från Guarana, en 100% naturlig tropisk ingrediens, vars frön vid rostning åstadkommer stimulerande effekter liknande de från koffein."


Att hemsidan som är så B den kan bli spinner vidare på temat halvnaken tjej (inte dam) och cool snubbe (inte herre) så påklädd att man kan tro att det är januari är ett störningsmoment när bilderna är såpass amatörmässiga att jag hade fotograferat dem bättre (när det handlar om så fina saker vill man ha litet klass på baletten!), men att sitta i min instängdhet och sörpla hippa gröna drycker enbart pga titel har alltid varit ett mål för mig! Som goda nyheter från fjärran land är Pimp Juice för en torr strupe.

Kommentarer
Postat av: Stella

Åhhhh. PIMPJUICE!!! Vill ha.

2007-10-04 @ 21:12:23
Postat av: C

Jag vill dricka Pimp Juice i min Pimp Cup iförd min Pimp Jacket i leopard. La dolce vita!

2007-10-04 @ 22:33:51
URL: http://heartsick.blogg.se
Postat av: Michael

Undrar hur dem tänkte när dem kom på det namnet :D

2008-01-21 @ 05:20:03
URL: http://www.metrobloggen.se/tidningsbud
Postat av: Lundberg

Tack o lov att det finns tjejer som förstår att det inte är någon "förtryckardryck" mot tjejer som man sett så många bloggar om haha.



Bra skrivet, jag hoppas jag ser den i min stad snart :)

2009-08-26 @ 21:42:27
URL: http://groovehill.blogg.se/

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0