Mellan TV:n och datorn

1. vilken låt lyssnade du senast på? Kristofer Åström - All Lovers Hell.
2. vad har du för mobiltelefon? Ericssons mest odugliga. Jag kan inte ens ta hem ringsignaler eller tala in på telefonsvararen. Jag hatar den varför jag om någon frågar inte har någon telefon.
3. vilket ord är ditt favoritord? Tjusigt?
4. är dina föräldrar fortfarande tillsammans? Ja.
5. har du några syskon? Ja.
6. vilken läkerolsort gillar du bäst? Special.
7. vad ska du göra i helgen? Bre ut mig i soffan.
8. vad heter din mamma? Olika beroende på med vem jag talar och i vilket sammanhang.
9. vad äter du helst till frukost? Äter inte frukost, sover hellre länge och äter lunch direkt.
10. lost eller one tree hill? Har inte sett någotdera. Det enda jag vet är att man i Lost befinner sig på en ö.
11. ett band som du avgudar? Avgudadyrkan är en synd.
12. är du blyg eller framåt? Framåt. När jag inte pratar beror det på att jag mår dåligt, inte att jag är blyg.
13. är du bi/homo? Bespara mig.
14. om du svarade ja; när kom du ut med det? Jag är fortfarande kvar i garderoben.
15. nämn en vän du haft som du inte längre träffar? M.
16. vem litar du mest på? Ingen.
17. är du kär i någon just nu? Nej.
18. vem tog din oskuld? Djävulen.
19. vad är klockan just nu? 22:10.
20. vad använder du för skor? Fula. Jag älskar skor men hittar aldrig några jag kan vara nöjd med. Jag behöver hjälp.
21. vem önskar du var hos dig nu? M - det är hans tur att diska, skura och dammsuga.
22. vem ringde dig senast? Tidningen Arbetaren.
23. har du några sjukdomar? Ja, nu har jag dessutom ett mycket smittsamt virus.
24. prenumererar du på någon tidning? Allt om Historia. Skall dock sluta med det då jag inte anser mig ha råd med det längre. Dessutom är det den sämsta historietidningen. Jag läser aldrig artiklarna, bara notiserna. Det är inte värt 40 kronor i månaden.
25. äger du en palestinasjal? Nej.
26. vad gick du för linje? Officiellt; estetiska.
27. en sång som du önskar att du skrivit? Amanda och Herman. Man kan nästan säga att det är jag som gjort det med.
28. en film du önskar att du hade gjort? Palindromes. Det är inom den genren jag kommer göra film en dag eftersom vi ändå inte kan få tillbaka förr.
29. vem bråkade du senast med? Min mor.
30. vem önskar du att du hade förlorat din oskuld till? Ingen.
31. hur ofta har du sex? Det har jag inte - och även om jag haft det skulle jag inte tala om det. Visa litet klass och håll vad ni gör med era könsorgan och vilka kroppsvätskor ni avsöndrar/tar emot för er själva. Inser folk inte att det är lika motbjudande att lyssna på som vad någon gör på toaletten? Det är samma kroppsdelar som är involverade.
32. vem tycker du mest om? De jag hatar mest emellanåt.
33. har du blivit mobbad någongång? Ja gud ja.
34. dricker du mycket alkohol? Nej.
35. är du nöjd med din vikt? Ifall jag varit det hade det i sig varit en störning. Jag kan ju inte ens köpa fina kläder.
36. är du nöjd med din längd? Nej. Lägg till ett par centimeter på benen. Det är det största problemet.
37. hur många har du kysst? Färre än du.
38. har du ett förhållande just nu? Just nu? Vad tar ni mig för? Och nej. Jag är för ful för ett förhållande.
39. vilken är din favoritfärg? Grön.
40. vem vill du utmana? De som själva vill.

Kommentarer
Postat av: Nancy

Frukost runt tolv är helt klart underskattat. Äter min just nu.

2008-08-22 @ 12:03:59
URL: http://negativenancy.blogg.se/

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0