Nu skall vi lära känna varann

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Om det behövs, men det är ingenting jag gör för nöjes skull. Då är det roligare att peta i öronen eftersom jag brukar ha små sårskorpor från hörsnäckorna där.
Titta på dig själv i spegeln: Vid rengöring och sminkning samt vid påfyllning. Annars undviker jag det.
Gnälla: Yep. Oftast behövs det, dock.
Skrika: Yep.
Sova: Just nu; nej. Det är därför jag svarar på detta.
Ha ångest: Ja.
Skada dig själv med flit: Nej.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej, men jag borde.
Vilja dö: Nej. Jag vill leva (och eftersom jag inte gör det vill jag "dö").
Drömma mardrömmar: Ja.
Drömma sexdrömmar: Nej.
Ta droger: Nej.
Försöka vara annorlunda: Nej. Det är svårt som det är att vara sig själv.
Klä dig i svart: Ja.
Gå till kyrkan: Sällan, men jag vill.
Gå i skolan: Sällan, men jag vill.
Röka: Ja. Nu är det dock ett tag sedan.
Ljuga: Nej, men jag överdriver en hel del.
Hata folk: Ja.
Lita på folk: Nej, det vore att skjuta sig själv i handen.

VEM:
Saknar du:
Mig själv och givetvis även dig.
Vill du döda: Det vore dumt att ta upp här.
Rörde dig sist: Ingen.
Vill du slå: Se "Vill du döda".
Kysste dig sist: X. Med andra ord minns jag inte hur man gör, bara att jag gör det bra.
Vill du kittla: Vilken dum fråga. Varför skulle jag vilja tillföra obehag till de jag tycker bra om och varför skulle jag ens vilja röra de jag inte tycker om?
Kramade du sist: Jag tycker inte om att kramas.
Vill du prata med: Se "Vill du slå".
Skrek du på sist: Okänt tonårsgäng.
Vill du vara som: Dig.
Sårade dig sist: Se "Vill du prata med".
Vill du bli galet full med: Se "Sårade dig sist".
Gjorde dig riktigt glad senast: Ingen mänsklig.
Är vackrast på jorden: Hur skall jag veta detta? En sak är då säker och det är att det varken är jag eller din partner.

HAR DU:
För många vänner:
Nej.
Förföljelsemani: Nej.
Tvångstankar: Nej.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej (det är en störning, ingen sjukdom).
Någon fysisk sjukdom: Dvärgväxt och fetma, i så fall.
Någon skada: Ja.
Färgat håret: Ja.
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: Nej.
Egen dator: Nej. Det är dock endast jag som använder den.
Bra självförtroende: Nej.
Tagit nakenbilder: Nej.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Bjudit ut någon: Nej.
Varit kär: Ja, tyvärr.
Dumpat någon: Nej.
Stulit någonting: Ja.
Lämnat landet: Ja.
Tuttat eld på nått: Ja.
Gjort något olagligt: Ja.


HUR:

Går du: Pja... som en fet dvärgdam går mest?
Svarar du i telefonen: "Ja, det är fröken själv som talar!" alternativt "Guds välsignelse!" alternativt "Ja, hallå?" beroende på vem som ringer. Det värsta är då okänd person får motta de första svaren, för nummerpresentatören fungerar inte.
Fördriver du tiden: Genom att försöka hålla den så stilla som möjligt.
Mycket pengar har du: Ingen större förmögenhet.
Tjänar du pengar: CSN.
Ofta diskar du: Aldrig. Har diskmaskin.
Ofta städar du: I princip aldrig.
Många stör du dig på: Ett otal.
Ofta träffar du din familj: Så sällan som möjligt.

TROR DU:
Att du kommer bli något:
Nej, men jag hoppas och drömmer desto mer.
På gud: Ja.
På rymdvarelser: Nej. På någon form av liv? Ja, men det intresserar mig inte. Vi kommer aldrig veta hur det ligger till ändå.
Att folk tycker om dig: Nej. Jag vet att de inte gör det.
På ett liv efter detta: Jag tror på döden och vad detta är får vi se. Ännu en fråga som inte intresserar mig nämnvärt.
Att fiskar kan tänka: Varför skulle de inte kunna det?
Att du kommer leva länge: Jag hoppas att jag slipper. 45 är en bra ålder.

Du har svarat slött och nonchalant på frågorna, varför?
Jag är trött, slö och nonchalant just nu.
Är du slö och nonchalant? Kan vara.
Varför bloggar du inte mer? Har ingenting att skriva om.
Nähä, vad ska du göra härnäst? Tvinga i mig frukost, därefter klä mig.


Kommentarer

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0