Sick & tired of always being sick & tired

Denna sömnlöshet! Om tre timmar är det dags att stiga upp och jag önskar att jag kunde få sova bort tiden till dess, men självklart sitter jag vaken efter att ha vänt och vridit på mig upprepade gånger medan snön faller utanför fönstret - allt för att göra den korta sträckan till hållplatsen jobbigare. Alternativet blev att plöja igenom den nittonde och senaste säsongen av Simpsons, varför jag nu inte har något att se fram emot då den väl börjar sändas i Sverige (ni kan också förstöra det roliga direkt här). Inte har jag heller tillfrisknat sedan insjuknandet i lördags. Tvärtom är jag hesare och hostigare (vilket inte ens är ett ord) än någonsin. Har fått Bisolvon och mer nässpray hemköpt, men det vill inte ge sig. Till råga på är den enda foundation jag använder slutsåld i min färg och jag vet inte när den kommer in igen vilket betyder att jag tvingats visa mig utan underlagskräm och kommer att få göra åtminstone två dagar till, och bara det i sig gör mig sjuk när jag alltet till ära tillägnats extra frasig fnasighet och feberrosighet till flottyrringarna jag ständigt bär med mig.

Senare idag skall jag åka till COOP och hämta ut mitt sista paket på länge, och den här gången säger jag det med säkerhet. Jag behöver inte mer; det jag väl har är ändå för fint för mig eller inte tillräckligt fint för att synas i. Nudlar med stark smak, täckande strumpbyxor (det värsta är att jag inte kan hitta ett enda par, allt heter leggings idag) och en hårinpackning - sedan är det bra för mig, tackar som frågar.

Kommentarer

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0