Vilken handväska är du?


DU ÄR EN SVART CHANEL 2.55


Classy as hell, quiltad, cool och skarp. Du kan lätt ge lite fel intryck med dina guldkedjor. Du kan ibland uppfattas som kall, men framför allt är du ju SVINDYR - vilket innebär att folk antingen älskar eller hatar dig. Gemensamt för alla är dock att de avundas din svala, snygga, sofistikerade stil. Tänk på det när de ger dig onda blickar i ryggen...

Vilken handväska är du? (Ha överseende med löjliga frågeställningar med tanke på testskaparna)

Och på tal om väskor är även jag i behov av en ny, men väskor är det absolut svåraste att köpa då jag inte har öga för vilka som ser bra ut - alls. Jag är sämst på väskshopping och får gå till Åhléns och greppa tag i närmaste svarta från halva reaprisetställningen. Ingen Chanel, men förhoppningsvis hel (ren är den inte då vi vet att alla trillat ner på snöslaskigt golv både en och två gånger) och användbar oavsett klädsel.


Kommentarer
Postat av: Anna

jag gjorde det där testet förut och hoppades på att vara någon rolig väska men blev någon tråkig praktisk..typiskt mig

2008-01-27 @ 21:01:59
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Postat av: lovingnurse

Jag har en sån fast vit ^^

2008-02-11 @ 14:14:41
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Natta

JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DEN DÄR VÄSKAN :S!!

2008-12-08 @ 22:26:50
URL: http://nirv.blogg.se/

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0