Inte resfeber, men vanlig sådan

Det känns just typiskt att jag skulle dra på mig en väldig halsont med mängder av segt slem så här inför lovet. Sjuk jul-, sport- och påsklov. Vad kan man säga annat än; "bra timing"? Jag har fortfarande kvar uppgiften som prompt skall lämnas in idag då jag var helt slut p.g.a. sömnbrist igår och måste göra den färdigt nu på morgonen, och har inte heller laddat min mp3 med någon musik eller ens packat färdigt. Just nu tar allt emot, men det klokaste just nu vore att posta detta inlägg och rappa på, precis som Mr Marshall under sin comeback. Återkommer med bildliga uppdateringar - antagligen för många - då internetvistelser är en uttråkads bästa vän.

Kommentarer

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0