Det blir nog ett hem av det här snart ändå

Långsamt har jag börjat installera mig, för annat kan man väl knappast säga att det gått när jag hunnit bo här i en månad och det fortfarande står flyttkartonger i båda rummen? Det känns dock litet mer beboligt för var ny pryl som införskaffas. Veckans tillskott blev en badkudde från Hemtex (dagliga skumbad har blivit ett måste; jag som alltid hatat badkar vill inte längre vara utan), ljus och kruka från Lagerhaus. Faktum är att bara jag får hem de förvaringsfack jag beställt, och kan förflytta klädhögarna från golvet till den redan överfulla garderoben, så är jag färdig. Då lovar jag att fotografera mitt anspråkslösa lilla skyffe (vilket jag dumt nog lät bli att göra förra gången, det är sådant som är roligt att ha för framtiden).

Kommentarer
Postat av: Elin

Skumbad är ju jäkligt skönt!

2009-09-24 @ 21:15:05
URL: http://elinmauno.blogg.se/

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0