Inget sex på Jotex


Alla (det vill säga de få) som suttit vid min dator vet att den låter högre än ett tröskverk (jag tror faktiskt att grannarna intill hör den surra i sin hall; det måste de göra så ofta som de springer in och ut genom dörren) och är segare än löskokt knäck. Bokstäverna uppenbarar sig emellanåt sisådär en halv minut (ibland mer) på skärmen efter inknappande. Jag vet inte vad mitt undermedvetna ville säga mig med detta, men sex låg i alla fall inte överst på min lista över saker jag tänkte på, när jag fick för mig att se ifall Jotex hade något att hänga i det kommande påskriset.  Det kan jag ej påstå att de hade, men tänka sig att jag hittade hela sex ting av intresse. För ett kommande hem alltså - jag kan både ha och slippa dem nu. Helst slippa dock, eftersom det råder platsbrist här.


Oroa er inte för missmatchning à white trash girl gone "Indien, eller kanske Afrika, möter lantlig romantik" - jag skulle inte placera prylarna i samma rum. (Ej med på bild: Grön badrumsmatta som matchar mitt älskvärda duschdraperi från Ilma of Sweden, 69:-)

Kommentarer
Postat av: Anna

ååå, älskar fönsterlampan!

2010-03-04 @ 21:28:56
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0