Haggan sätts på prov

Det absolut roligaste med att beställa från internet är de prover man ibland får hem. Man tjänar väldigt mycket på det med tanke på hur många produkter man vanligtvis aldrig skulle köpa. Fick med mitt paket igår två prover med TVÅLs bodybutters Pink Cotton Candu och Morning Dew, en liten flaska med Philip B's Lovin' Leave-in Hair Conditioning Creme (räcker nog endast till topparna för mig) samt Mario Badescu Nucleic Moisturizing Hair Rinse. Den sista verkar vara som gjord för mig, och jag visste inte ens om dess existens. Ibland träffar de rätt. 

Skall sola en sista gång innan sommaren idag (därefter är det bra, jag är nog så rynkig för min ålder) och sedan prova några av mina nya produkter. Som den äkta bloggerska jag är återkommer jag förstås med åsikt om i alla fall en av dem. Jag antar att det blir något i sann mellanstadiestil och att den tilldelas "tre av fem glada prova på-förpackningar", varken mer eller mindre. Chocolovers EdT var däremot inte gjord för mig varför jag säljer den vidare, men jag ser fram emot att få använda min splitter nya fön! Det kommer att bli en helt ny upplevelse.

Just nu sitter jag och lyssnar på "Chee-eer" (ni som kan er The Nanny förstår) och överväger att ta en cigarett till valfri ballad innan jag går och borstar tänderna för att sedan sova...två timmar. (Det känns som att jag ofta talar om att inhalera nikotin i min blogg, men det beror inte på att jag gör det ofta, utan snarare på att jag skriver om allt jag gör. Tragiskt? Jo tack, ganska.)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Chocolovers luktar så gott tycker jag :)

2008-05-24 @ 11:04:25
URL: http://kinkykitten.blogg.se/
Postat av: Stella

Ah, cottoncandy buttern har jag hemma. Brukar smörja in armarna med den efter att jag duschat och sedan gå omkring och sniffa på dom hela dagen. Doften håller sig rätt länge. Sniff sniff.

2008-05-24 @ 12:50:02
Postat av: C

Choklad och sockervadd, det märks vilka dofter som går hem hos folk. Och ja, visst luktar det underbart! :D

2008-05-24 @ 17:43:12
URL: http://heartsick.blogg.se/
Postat av: amanda

HAHAHA jasså tycker du det?! Det har jag inte tänkt på. Men när du säger det så, haha. Jag ääälskar din hårfärg btw! synd att jag aaaldrig skulle passa i sån färg :(

2008-05-24 @ 18:33:44
URL: http://mandz.blogg.se/
Postat av: betty

hoppas fönen är bra, säg hur den var sen :) lätt att hålla/hur hårt blås osv. :D

2008-05-24 @ 20:11:26
URL: http://bedyr.blogg.se/
Postat av: deserie

Åh, Cheee-eer :'D

2008-05-24 @ 20:16:46
Postat av: Malin..

Vad anser du om Plastkirurgi?

2008-05-24 @ 22:31:26
URL: http://msundin.blogg.se/
Postat av: Bim H-D

Hm, jag måste tydligen alltid handla på fel ställen då ;) jag får aldrig några produkter extra att testa, hihihi... Inte hittills - och jag ÄLSKAR att testa, så det så... :p

Må så grankott... ngn som verkligen BORDE blogga klart nu och snart gå och strypa kudden... Men efter två nätter mer kass sömn så är jag nog för övertrött för att sova... kanske?

2008-05-24 @ 22:33:15
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

faskiken..blir ju helt fullkomligt knockad var gång jag är här inne av din fantastiskt snygga profilbild.



massa kram!

2008-05-25 @ 01:37:41
URL: http://pyttis.blogg.se/

OBS! Reklam och spam raderas. Svar på givna kommentarer hänvisas till era egna inlägg och inte till mina, då kommentarfältet inte är något klotterplank! Övriga kommentarer uppskattas och glädjer mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0